14 May 2007

Nie almal met 'n opgepompte boesem is regtig nie

Hierdie is ’n waarskuwing.

Hierdie rubriek gaan oor die Beckhams – oor David en sy skelet-vroutjie Victoria en hul drie seuntjies Romeo, Juliet en Macbeth. (Of wat hulle name ookal is, ek kan nie meer onthou nie. Ek weet net daar is drie en dat Victoria blykbaar nóg een wil hê.)

As jy dus nie van David en sy vroutjie hou nie, moet nie hierdie rubriek verder lees nie.

Ek vermoed egter dat jy, ten spyte van die feit dat jy die tweetjies verpes, hierdie Beckham-rubriek tot aan die einde gaan lees.

Want dit is presies wat ék altyd doen. Ek haat hulle. Ek dink hulle is die mees banale en weersinwekkende egpaar ter wêreld. Maar tog lees ek elke koerantberig en kyk ek elke televisieprogram oor hulle tot reg aan die einde en beloer ek elke smaaklose foto van haar dun beentjies en opgepompte boesems met aandag.

Hoekom? Net om doodseker te maak dat die egpaar nog steeds so smaakloos en banaal is soos ek vermoed. Om dubbeld seker te maak dat ek nie verkeerd is nie.

En daarom, omdat ek vermoed dat jy presies net soos ek doen, gaan jy hierdie rubriek tot reg aan die einde lees. Ek wed jou ’n R100 dat as jy tot hier gekom het, jy nie sal kan ophou nie…

Soos ons almal wat die Beckhams se vaal en vervelige lewe met aandag dophou weet, is die tweetjies op pad na Amerika. Dit het uiteindelik tot mnr. Beckham deurgedring dat hy ’n oorskatte sokkerspeler is wie se dienste van veel meer waarde sal wees by ’n derderangse Amerikaanse klub waar atlete wat te kort is om basketbal te speel, oor naweke bymekaarkom om ’n paar bôlle te skop.

Ek verstaan dat vroutjie Victoria gedurende die laaste paar weke uiteindelik gelukkig genoeg was om ’n blyplek in Los Angeles raak te loop wat in haar smaak val.

Berigte in die Britse pers wil dit hê dat die huisie oor nege badkamers beskik. Gegee die feit dat daar net ses slaapkamers is, is daar dus klaarblyklik drie ander kamers wat ook met die agtervoegsel “en suite” kan spog. Wonder watter vertrekke dit kan wees? ’n En suite-kombuis miskien?

Die huis is blykbaar ’n “relatiewe winskopie” teen R152 miljoen. Die rede hiervoor is die feit dat daar nog ’n bietjie binneshuise versiering gedoen moet word.

Daar bestaan by my geen twyfel dat dít net een ding kan beteken: Die plek het nie genoeg spieëls nie.

Met die wêreld se twee ydelste mense saam in één huis kan ’n mens net dink hoe dit soggens in die badkamer gaan. Maar ten minste het hulle eersdaags nege badkamers om uit te kies!

Groot was my verbasing oor ’n storie in The Times ’n paar dae gelede oor die feit dat die Beckhams ook dreig om twee heeltemal onbekendes, Andy Harmer en Camilla Shadbolt, hof toe te sleep.

Andy en Camilla lyk op ’n druppel water net soos David en Victoria en hulle maak ’n baie goeie geldjie deur op te tree as dubbelgangers vir die twee.

Hulle het pas ’n televisiefilm voltooi waarin hulle verskeie mense in Los Angeles om die bos gelei het, deur te maak asof hulle die Beckhams is.

’n Nagklub laat hulle byvoorbeeld toe om in te kom sonder om vir ure buite in ’n tou te staan en wag en die verkoopsmeisie in ’n eksklusiewe boetiek het aan “Victoria” gesê sy kan enigiets in die winkel vir haar neem – heeltemal verniet en gratis. Me. Shadbolt se oog val toe op ’n lieflike string swart pêrels van R124 000. Alles reg, sê die winkelassistent. Jy kan dit maar kry. Siek, is dit nie?

Nou wil die regte Beckhams dagvaar omdat dié twee en hul televisieprogram The Beckhams Go To Hollywood hul beeld in Los Angeles gaan skade doen.

Ek wonder waaroor sou hulle so bekommerd wees? Is hulle dalk bang dat hulle nie meer verniet etes in restaurante of gratis pêrels sal kry nie, omdat mense mag dink dit is nie regtig hulle nie?

Met soveel om te verloor sou ek ook dalk met hofstappe gedreig het!

Die belangrikste vir my, is egter die feit dat jy pas – ten spyte van die feit dat jy ook die Beckhams verafsku – die hele rubriek tot aan die einde gelees het. Jy skuld my R100.

O wag. Daar is nog iets.

Camilla Shadbolt het darem later die pêrels teruggeneem. Hopelik met die waarskuwing aan die winkelassistent dat nie almal met ’n opgepompte boesem en nagemaakte glimlag regtig egtig is nie...

  • Die rubriek het vir die eerste keer in Rapport verskyn op 13 Mei 2007.

No comments: